مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-10سياسي

گفت وگوهای بین مذهبی می تواند برای جامعه آلمان بسیار مفید باشد


نشست نمایندگان ادیان مختلف در شهر هایلبرون آلمان پس از یک سال وقفه با موضوع «نقش جوامع مذهبی در مسئولیت پذیری اعضای جامعه» برگزار شد.

- نشست نمایندگان ادیان مختلف در شهر هایلبرون آلمان پس از یک سال وقفه با موضوع نقش جوامع مذهبی در مسئولیت پذیری اعضای جامعه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، لغو شده بود.

برای بسیاری از شهروندان این سوال مطرح می شود که نمایندگان ادیان مختلف چگونه می توانند ارزش های مشترک مانند صلح و همبستگی را در جامعه ترویج کنند؟ از این رو، نمایندگان ادیان مختلف آلمان در گردهمایی خود در شهر هایلبرون، این بار به موضوع نقش جوامع مذهبی در مسئولیت پذیری اعضای جامعه پرداختند.

نشست نمایندگان ادیان در آلمان، 15 عضو دارد که در میان آن ها می توان به نمایندگان جوامع پروتستان، کاتولیک، اسلام، یهودیت و … اشاره کرد.

در این دوره، تقریباً همه اعضا به هایلبرون آمده بودند تا در مورد موضوع نقش جوامع مذهبی در مسئولیت پذیری اعضای جامعه به گفت وگو بپردازند.

در ابتدای این گردهمایی، فرانتیس برندل، مدیرعامل نشست نمایندگان ادیان در آلمان، شرایط جوامع مذهبی را نامناسب توصیف کرد و گفت: در حال حاضر، جوامع مذهبی با مشکلات بزرگی روبرو هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوهای بین مذهبی می تواند برای جامعه آلمان بسیار مفید باشد

گفت وگوهای بین مذهبی می تواند برای جامعه آلمان بسیار مفید باشد