مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 11:552021-11-10ورزشي

قهرمان فوتبال ساحلی جهان: همیشه با دعا و صدای مادرم راهی میدان می شوم


نایب قهرمان فوتبال ساحلی جهان با بیان این که یزد از جمله استان های غنی در حوزه ورزشکاران با استعداد است، گفت: بسیاری از ظرفیت های ورزشی کشور به دلیل نبود حمایت مغفول ماندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهریز، یزد تنها استان کویری کشور است که علی رغم نداشتن ساحل در رشته فوتبال ساحلی حرف های زیادی بر گفتن دارد و تاکنون به واسطه برخورداری از جوانان با استعداد و ورزشکاران سخت کوشش دستاوردهای بزرگ ملی و بین المللی فراوانی را کسب کرده است.

وجود استعدادهای مختلف ورزشی پنهان از جمله ویژگی های استان کویری یزد است که توانسته اند با تلاش خود فعل خواستن را صرف و به باران امید به روح جوانان این دیار ببارند.

یکی از جوانان به نام و شاخص استان یزد حمید بهزادپور، دارنده دستکش طلای مسابقات بین قاره ای بهترین دروازه بان است که از باغشهر تاریخی مهریز پا به عرصه ورزش بین المللی گذاشته و تاکنون افتخارات زیادی را برای مردم ایران و استان یزد کسب کرده است.

وی در خصوص حضور خود در عصر فوتبال افزود: کار خود را با حضور در تیم گلساپوش یزد شروع و هم اکنون هشت سال از عضویت او در تیم ملی ایران می گذرد.

حمید بهزادپور، نایب قهرمان فوتبال ساحلی جهان در گفت وگو با خبرنگار فارس از مهریز، اظهار کرد: فوتبال را ابتدا از سن 13 سالگی در زمین خاکی ورزشگاه محصل مهری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمان فوتبال ساحلی جهان: همیشه با دعا و صدای مادرم راهی میدان می شوم

قهرمان فوتبال ساحلی جهان: همیشه با دعا و صدای مادرم راهی میدان می شوم