مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 13:102021-11-10اقتصادي

صرفه جویی 90 درصد مشترکین گاز طبیعی خراسان رضوی


مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به صرفه جویی 90 درصد مشترکین گاز طبیعی، گفت: دو میلیون و 100 هزار مشترک گاز طبیعی خراسان رضوی مشمول بخشودگی یا تخفیف گازبها شدند.

- حسن افتخاری در گفت وگو با اظهار کرد: مطابق مصوبه هیئت وزیران در سال گذشته، گازبها و تمامی هزینه های مرتبط با آن شامل مالیات، عوارض ارزش افزوده و عوارض گازرسانی مشترکین کم مصرف، با الگوی تعیین شده در سکونت گاه های دائمی شهری و روستایی و همچنین سکونت گاه های عشایری از ابتدای دی ماه 1399 رایگان است.

وی افزود: خراسان رضوی دارای دو میلیون و 330 هزار مشترک گاز طبیعی در بخش خانگی و عمومی است که از شروع اجرای طرح تاکنون دو میلیون و 100 هزار مشترک یعنی معادل 90 درصد مشترکین شامل بخشودگی یا تخفیف گاز بها شده اند مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی تصریح کرد: الگوی مشترکین کم مصرف در تمامی شهرهای استان خراسان رضوی از نیمه فرودین تا نیمه آبان هر سال 45 مترمکعب در ماه و در فصل سرد سال یعنی از نیمه آبان ماه تا نیمه فرودین سال بعد، 200 مترمکعب در ماه است که بخشودگی و تخفیف در گازبها یک پاداش برای خانواده هایی است که در مدیریت مصرف مشارکت می کنند.

وی با اشاره به این که میزان مصرف گاز طبیعی ایران در مقایسه با دیگر کشورهای سردسیر جهان بسیار بالا است، ادامه داد: مشترکین گاز طبیعی که مصرف آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 90 درصد مشترکین گاز طبیعی خراسان رضوی

صرفه جویی 90 درصد مشترکین گاز طبیعی خراسان رضوی