مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 13:352021-11-10سياسي

خبرنگاران و رسانه ها بعضاً مورد بی مهری مسئولان واقع می شوند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: حمایت خبرنگاران و رسانه ها باید مورد توجه قرار گیرد اما بعضاً این قشر مورد بی مهری مسئولان واقع می شوند.

- مسؤلین به دغدغه های خبرنگاران توجه باشند مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: گفت: بحران ، حجت الاسلام دانشی عصر چهارشنبه در نشست خبری امام جمعه ساوه با اصحاب رسانه که در دفتر امام جمعه ساوه برگزار شد، گفت: در ساوه 11 چاپخانه، 32 چاپخانه دیجیتال ،7 انتشاراتی، 17 مؤسسه فرهنگی و تک منظوری، 7 مؤسسه قرآنی و 16 نشریه داریم که در حال حاضر 5 نشریه فعال هستند و 2 دفتر نمایندگی روزنامه ،4 آموزشگاه آزاد و 76 کانون تبلیغاتی نیز در ساوه فعالیت دارند.

وی افزود: بدون شک توسعه و پیشرفت جوامع بدون حضور و مشارکت اصحاب رسانه محقق نمی شود؛ از این رو حمایت خبرنگاران و رسانه ها باید مورد توجه قرار بگیرد اما بعضاً این قشر مورد بی مهری مسئولان واقع می شوند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: خبرنگاران همواره به عنوان پل ارتباطی مردم و مسؤولان، دردها و مشکلات جامعه را منعکس کرده اند اما هیچگاه زبان گویایی برای بیان دغدغه ها و دردهای خود نبودند.

حجت الاسلام دانشی گفت: آسیب هایی که بحران کرونا به بدنه اقتصادی مشاغل مختلف وارد کرد شاید تا میزانی، غیرقابل جبران است اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران و رسانه ها بعضاً مورد بی مهری مسئولان واقع می شوند

خبرنگاران و رسانه ها بعضاً مورد بی مهری مسئولان واقع می شوند