مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 13:402021-11-10بين الملل

برادرزاده شیخ نمر آزاد شد


مسؤولان قضایی منطقه الشرقیه عربستان امروز چهارشنبه، «محمد تیسیر النمر» برادرزاده شیخ نمر باقر النمر روحانی برجسته شیعی اعدام شده را آزاد کردند.

- مسؤولان قضایی منطقه الشرقیه عربستان امروز چهارشنبه، محمد تیسیر النمر برادرزاده شیخ نمر باقر النمر روحانی برجسته شیعی اعدام شده را آزاد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برادرزاده شیخ نمر باقر النمر روحانی برجسته شیعی که اوایل سال 2016 به همراه 46 نفر دیگر از محکومان اعدام شد، امروز چهارشنبه آزاد از زندان آزاد شده است.

خانواده محمد تیسیر که از سال 2017 (1396) در بازداشت به سر می برد، گفته اند که وی سحرگاه چهارشنبه از زندان آزاد شده و تصاویری از وی در راه رفتن به منزلش منتشر کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه ارم نیوز، هنوز گزارشی درباره جزییات مربوط به آزادی او از زندان و نوع حکم صادره علیه وی منتشر نشده است.

آزادی محمد تیسیر حدود دو هفته پس از آزادی پسر عمویش علی محمد النمر که 10 سال حبس کشید، صورت گرفته است.

علی النمر پس از دستگیری در سال 2012 در سن 17 سالگی به اتهام اخلال در امنیت عمومی و پیوستن به یک گروه تروریستی محکوم شد، به 10 سال حبس محکوم شد؛ اما هیچ اطلاعاتی در مورد اتهامات پسر عمویش محمد که امروز آزاد شده است، در دست نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برادرزاده شیخ نمر آزاد شد

برادرزاده شیخ نمر آزاد شد