مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 16:502021-11-10فرهنگي

ما بی دست و پا نیستیم!


بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون به جای نشانه گرفتن کمبودها و سختی های امروز زندگی، مردم را نشانه گرفته، کسانی که به سختی روزگار می گذراند.

- عصرایران؛ محمد جلالی - خانم بازیگر، ما بی دست و پا نیستیم بلکه دست و پایی برای ما نمانده است! بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون به جای نشانه گرفتن کمبودها و سختی های امروز زندگی، مردم را نشانه گرفته، کسانی که به سختی روزگار می گذراند.

او در لایو اینستاگرامی خود گفت: به نظر من کسی که بعد از 30 سال نتواند زندگی خوبی داشته باشد بی دست و پاست! خانم بازیگر بد نیست بدانید کار کردن تنها مؤلفه زندگی مرفه در ایران نیست، بهتر بود قبل از آن در همین فضای مجازی چرخی می زدید تا واقعیت های جامعه را ببینید.

آیا کلیپ کارگری که آرزویش داشتن پژو پارس بود و با آن لهجه محلی گفت چطور تلاش کرد اما به آن نرسید را دیده اید؟ او می گفت همه جور کار کرده، از صبح تا شب زحمت کشیده تا به این خودرو برسد اما خودروی 20 میلیونی همین طور قد کشید تا حالا به 280 میلیون رسیده و او هرگز به آرزویش نرسید.

اسب تورم همه ما را زیر گرفته البته به غیر از شما.

وقتی که قیمت ها ثانیه می شمارند چقدر باید کار کرد؟ خانم بازیگر چند شغلگی اجباری روز و شب مان را گرفته و زندگی بدون کار معنایی ندارد! آیا زباله گردها را دیدید و این حرف را زدید؟


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما بی دست و پا نیستیم!

ما بی دست و پا نیستیم!