مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 17:052021-11-10حوادث

کشف مزرعه استخراج رمز ارز در شهرک صنعتی بیرجند


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مزرعه استخراج رمز ارز در شهرک صنعتی بیرجند با 239 دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش 49 میلیارد و 800 میلیون ریال شناسایی شد.

- فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مزرعه استخراج رمز ارز در شهرک صنعتی بیرجند با 239 دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش 49 میلیارد و 800 میلیون ریال شناسایی شد.

سردار ناصر فرشید اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان اخباری را مبنی بر ایجاد مزرعه استخراج رمز ارز در شهرک صنعتی بیرجند دریافت کردند که پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی و با همکاری اداره برق از کارخانه متروکه در شهرک صنعتی شهرستان بیرجند بازدید کردند که تعداد 239 دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش 49 میلیارد و 800 میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی اظهار کرد: عزم پلیس در برخورد با مفسدان اقتصادی و افرادی که به هر نحو فعالیت های اقتصادی غیرقانونی می کنند، جدی است و بدون مماشات با آنان برخورد خواهد شد.

دستگاه های غیرمجاز تولید ارز دیجیتال (بیت کوین) علاوه بر مصرف بالای برق و استفاده از تعرفه ارزان، خسارت زیادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف مزرعه استخراج رمز ارز در شهرک صنعتی بیرجند

کشف مزرعه استخراج رمز ارز در شهرک صنعتی بیرجند