مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 17:552021-11-10سياسي

حدود 70 درصد مردم قزوین هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند


جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: نزدیک به 70 درصد جمعیت بالای 18 سال استان قزوین هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

- منوچهر حبیبی در گفت وگو با بوده ایم.

وی گفت: با بستری شدن 55 بیمار جدید، تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان های استان بستری هستند به 295 بیمار رسیده است که متأسفانه 20 نفر از این افراد شرایط خوبی نداشته و بدحال هستند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان قزوین عنوان کرد: در 24 ساعت گذشته 173 نفر در استان قزوین به طور قطع به این ویروس آلوده شده اند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اضافه کرد: با لطف خدا و تلاش کادر درمان 63 نفر از مبتلایان نیز طی این مدت روند بهبود را طی کرده و از بیمارستان ترخیص شده اند.

حبیبی عنوان کرد: از ابتدای شیوع این ویروس در استان قزوین تا به امروز 43 هزار و 94 نفر در استان قزوین بر اثر ابتلاء به این ویروس در بیمارستان بستری شده اند که متأسفانه 2 هزار و 589 نفر جان خود را از دست داده اند.

وی گفت: امیدواریم با واکسیناسیون همگانی و رعایت جدی پروتکل ها توسط شهروندان قزوین بتوانیم شاهد این باشیم که نرخ بیماری و مرگ و میر بر اثر کرونا را کنترل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 70 درصد مردم قزوین هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند

حدود 70 درصد مردم قزوین هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند