مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 19:152021-11-10سياسي

ضرورت بهره گیری از توان نیروهای کارآمد و جهادی در لرستان


مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه افراد کارآمد، جهادی و میدانی باید بار زحمت امور را به دوش بگیرند، گفت: نیروهای انقلابی می توانند اتفاقات مبارکی را در استان رقم بزنند.

- ، حجت الاسلام مهدی قدرتی شامگاه چهارشنبه در همایش فصلی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان در سخنانی با اشاره به اینکه این جمع می تواند مصداق آن کلام نورانی حضرت آقا در دیدار با مسئولان فرهنگی باشد که فرمودند هرچه زمان می گذرد اجتماع اصحاب حق را واجب تر و فوری تر احساس می کنم ، اظهار داشت: این اتحاد و انسجام و همبستگی این جمع هست که خیلی از آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی را توانسته منتج به نتیجه کند.

وی با بیان اینکه یکی از خیرات بسیار با ارزش و قابل وصف این جمع، استقرار دولت مردمی در کشور و در لرستان است؛ تصریح کرد: آقای رییسی خیلی امید دارند به جوانان و آینده را روشن می بینند؛ در سخنان خود هم تاکید دارند بر اینکه از جوانان مؤمن و انقلابی استفاده شود؛ جمله ای ایشان وام گرفته بودند از صحبت های رهبر انقلاب با عنوان جوان تحول خواه که خودش تحول گرا است و باید از توان آنها استفاده کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه جامعه نیاز به تحول دارد، نیاز به یک تحول بصیرتی داریم؛ افزود: جمع امروز یک جمع متحد است، از همه احزاب دعوت شده و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بهره گیری از توان نیروهای کارآمد و جهادی در لرستان

ضرورت بهره گیری از توان نیروهای کارآمد و جهادی در لرستان