مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 20:352021-11-10سياسي

هیأتی های سبزوار دفتر مشق ایرانی تولید کردند +عکس و فیلم


10 هیأت مذهبی، مسجد و پایگاه بسیج در شهرستان سبزوار در یک اقدام فرهنگی و در راستای رونق تولید و ترویج سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی 16 هزار دفتر مشق برای دانش آموزان با طرح های بومی از جمله شهدا، - خبرگزاری فارس ـ حوزه مسجد و هیأت ـ امیرحسین کسایی: رونق تولید به عنوان پایه و اساس پیشرفت و توسعه اقتصاد کشور برای مقابله با تهدید و تحریم دشمنان، همواره در بیانات مقام معظم رهبری برجسته بوده است و ایشان همواره علاوه بر مراکز بزرگ اقتصادی بر حضور بنگاه های خرد و نهادهای مردمی نیز در این عرصه ها تأکید فراوان داشته اند.

نهادهای فرهنگی سبزوار پای کار تولید آمدند یکی از نهادهای مردمی که با ظرفیت و پشتوانه مردم و خیرین می تواند در این عرصه وارد شود تا اشتغال آفرینی هم برای اقشار مختلف داشته باشد، هیأت های مذهبی است.

در این راستا هیأت های مذهبی، مساجد و پایگاه های تاریخ شفاهی و تولیدات مستنداتی در این خصوص مشغول است، طرحی به هیأت های مذهبی در راستای رونق تولید ملی و فرهنگ سازی میان کودکان و نوجوانان ارائه کرد تا دفتر مشق ایرانی با طرح های بومی تولید کنیم.

10 هیأت مذهبی، مسجد و پایگاه بسیج، دفتر تولید کردند این طرح مورد استقبال 10 هیأت مذهبی، مسجد و پایگاه بسیج شهرستان سبزوار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأتی های سبزوار دفتر مشق ایرانی تولید کردند +عکس و فیلم

هیأتی های سبزوار دفتر مشق ایرانی تولید کردند +عکس و فیلم