مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 04:552021-11-11اجتماعي

جریمه خودروهای شیشه دودی پابرجاست/ از مصوبه دیوان عدالت سوءبرداشت نشود


از مصوبه هیأت عمومی دیوان نباید سوءبرداشت شود، دیوان تأکید کرده که فاصله سه متری برای تشخیص درست نیست و عدد سه متر باطل شده و جریمه آن به تشخیص افسر است.

- محمدرضا محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به مصوبه دیوان عدالت اداری برای خودروها با شیشه دودی اظهار داشت: مصوبه ناجا مقرر کرده بود که معیار مجاز دودی کردن شیشه خودرو و تشخیص راننده و سرنشین های خودرو باید از فاصله سه متری قابل رؤیت باشد و در صورتی که مطابق نظر افسر کارشناس، راننده و سرنشین از فاصله سه متری قابل تشخیص نباشد، ضمن صدور قبض جریمه ملزم به رفع اثر شیشه دودی می شود.

رییس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه دیوان عدالت اداری مصوبه ناجا درباره شیشه دودی خودروها را ابطال کرد، افزود: از مصوبه هیأت عمومی دیوان نباید سوءبرداشت شود، دیوان تأکید کرده که فاصله سه متری برای تشخیص درست نیست و عدد سه متر باطل شده و جریمه آن به تشخیص افسر است.

ممنوعیت تعویض پلاک برای خودروهای شیشه دودی وی با بیان اینکه آنچه که دیوان باطل کرده، مربوط به رفع اثر است، یعنی اینکه دیگر در همان محل نباید برچسب برداشته شود که ما هم موافق هستیم، گفت: اگر خودرو به هر دلیلی به پارکینگ هدایت شود، باید هنگام ترخیص شیشه را در صورتی که دودی بود، اصلاح کند، حتی هنگام تعویض پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه خودروهای شیشه دودی پابرجاست/ از مصوبه دیوان عدالت سوءبرداشت نشود

جریمه خودروهای شیشه دودی پابرجاست/ از مصوبه دیوان عدالت سوءبرداشت نشود