مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 05:552021-11-11سياسي

امکان برگزاری حضوری دروس عملی وجود دارد


سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان از امکان برگزاری حضوری دروس عملی دوره کارشناسی به صورت فشرده و حضوری شدن جلسه دفاع از پایان نامه برای دانشجویان کارشناسی ارشد در نیمسال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر دوست محمد سمیعی، در سی امین اجلاس مشترک مدیران استانی و ستادی دانشگاه فرهنگیان که با محوریت فرآیندهای آموزشی و برنامه ریزی درسی برگزار شد، به بیان مسائل مربوط به این حوزه پرداخت.

وی، ضمن اشاره به افزایش حجم کاری در زمان کرونا به استمرار خدمات به اساتید موظف در موضوعاتی نظیر ترفیع، پایه سنواتی، تبدیل وضعیت و تمدید پیمان نامه آن ها اشاره کرد.

سمیعی با اشاره به پذیرش 24 هزار و 900 نفر دانشجو معلم جدید در سال جاری، به فرایند انتخاب واحد و فارغ التحصیل شدن 8 هزار و 500 نفر از دانشجو معلمان پرداخت و از بازنگری شیوه نامه آیین نامه آموزشی کارشناسی ارشد و ابلاغ آن به مدیریت های استانی خبر داد.

سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان ضمن تاکید بر لزوم کاهش فرآیند پرداخت حق التدریس اساتید، راه اندازی پردازش و گزارش حق التدریس در سامانه گلستان را گامی مهم برای به حداقل رساندن مشکلات و محاسبه حق التدریس اساتید عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان برگزاری حضوری دروس عملی وجود دارد

امکان برگزاری حضوری دروس عملی وجود دارد