مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 09:052021-11-11اقتصادي

سرمایه گذاری 700 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان در قلعه گنج کرمان


استاندار کرمان با اشاره به فعالیت بنیاد مستضعفان در قالب احداث زیرساخت، کارخانجات و تسهیلات ارزان قیمت افزود: بنا به اعلام ریاست بنیاد، در هفت سال اخیر 700 میلیارد تومان در شهرستان قلعه گنج سرمایه گذاری شده است.

- دکتر علی زینی وند امروز 20 آبان ماه در حاشیه افتتاح کارخانه آهک صنعتی شهرستان قلعه گنج که با حضور رییس بنیاد مستضعفان برگزار شد، با اشاره به هفتمین سال فعالیت بنیاد در قلعه گنج اظهار کرد: رسالت بنیاد این است با دید توانمندسازی، مشارکت مردم و ترویج، در مناطق محروم کار می کند.

وی با اشاره به فعالیت بنیاد مستضعفان در قالب احداث زیرساخت، کارخانجات و تسهیلات ارزان قیمت افزود: بنا به اعلام ریاست بنیاد، در هفت سال اخیر 700 میلیارد تومان در شهرستان قلعه گنج سرمایه گذاری شده است.

زینی وند تصریح کرد: برای تداوم کار نیز توافق کردیم زیرساخت های تعهد داده شده توسط بنیاد در قلعه گنج تکمیل شود و موضوع دیگر، تشکیل تیم مشترکی از بنیاد و استان است تا همه کارخانجات توجیه پذیر و به بخش خصوصی دارای اهلیت با اولویت سرمایه گذاران منطقه و شرط ادامه فعالیت کارخانجات، واگذار شوند؛ البته قرار نیست بنیاد از منطقه خارج شود و این ها را رها کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 700 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان در قلعه گنج کرمان

سرمایه گذاری 700 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان در قلعه گنج کرمان