مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 09:352021-11-11سياسي

چهره های سیاسی درباره عملکرد 100 روزه دولت سیزدهم چه گفتند؟


بسیاری از چهره های سیاسی دو طیف مختلف اصلاح طلب و اصولگرا و نمایندگان مجلس در عین حال که از امیدواری به آینده می گویند از انتظارات به حق عمومی و نقطه ضعف های دولت سیزدهم در کنار نقاط مثبت کارنامه 100 روزه کابینه گفته اند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزهای آخر آبان که از راه برسد دیگر دولت رسما 100 روز از مسیر جدید خود را پشت سر گذاشته است؛ این مدت همانقدر که برای ساختن دوباره امید روزهای زیادی است، برای تغییرات اساسی هم کم است اما میانه این روزها و با همه روایت های مختلفش تحرک و پرکاری شخص رییس جمهور بیشتر از همه چیز به چشم مردم آمده است.

عزم دولت جدید راکد نماندن و حرکت از شرایط فعلی به وضعیت مطلوب است و بسیاری از چهره های سیاسی دو طیف مختلف اصلاح طلب و اصولگرا و نمایندگان مجلس در عین حال که از امیدواری به آینده می گویند از انتظارات به حق عمومی و نقطه ضعف های دولت سیزدهم در کنار نقاط مثبت کارنامه 100 روزه کابینه گفته اند.

روزنامه جام جم در آستانه این فعالیت سه ماهه، برای بررسی و خوانش دقیق نقاط مثبت، نقاط ضعف و چشم انداز دولت سیزدهم و همچنین دانستن پیشنهادها به دولت سراغ فعالان سیاسی و حزبی و نمایندگان مجلس رفته است که گزیده ای از این گفت و گو ها در ادامه آمده است:   دولت چابک و سبکبال سیدمحمدرضا میرتاج الد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره های سیاسی درباره عملکرد 100 روزه دولت سیزدهم چه گفتند؟

چهره های سیاسی درباره عملکرد 100 روزه دولت سیزدهم چه گفتند؟