مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 09:452021-11-11سياسي

مبارزه با فساد در شهرداری ها با جدیت دنبال شود


در دوره جدید، مبارزه با فساد در شهرداری ها با جدیت دنبال شود.

- ، مهدی دوستی در نشست هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری های استان هرمزگان، با اشاره به ظرفیت های اقتصادی، خدماتی، گردشگری، دریایی و … در استان، اظهار کرد: سازمان همیاری شهرداری ها باید با نقطه ای برسد که بتواند به منابع درآمدی خود متکی باشد و با استفاده از آن بتواند خدمات بیشتری را در مناطق مختلف استان ارائه کند.

وی با بیان اینکه در برهه کنونی سازمان همیاری و برخی از شهرداری های استان توان لازم را حتی برای پرداخت حقوق و مزایای کارکنان خود ندارند، افزود: با توجه به ظرفیت های بزرگ و اختیاری که در اساسنامه سازمان همیاری شهرداری ها به هیئت مدیره واگذار شده، باید از این ظرفیت ها نهایت بهره برداری صورت بگیرد.

وی، ایجاد پویایی و نظام پایدار درآمد و همچنین در اولویت قرار دادن برنامه های درآمدزایی توسط شهرداری های استان را مورد تاکید قرار داد و افزود: برنامه ایجاد در آمد پایدار باید به گونه ای باشد که هم راستا با توسعه، جامعه محلی را نیز توانمند کند.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: سازمان همیاری شهرداری های استان باید به عنوان یک نهاد سیاست گذار، ضمن تعیین اهداف و خط مشی شهرداری ها، نسبت به تربیت نیروی انسانی ماهر و توانمند نیز اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با فساد در شهرداری ها با جدیت دنبال شود

مبارزه با فساد در شهرداری ها با جدیت دنبال شود