مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 09:502021-11-11بين الملل

بزرگترین قربانیان تروریسم مسلمانان هستند


رییس جمهور سابق فرانسه با دفاع از دخالت نظامی فرانسه در عراق و سوریه گفت که بزرگترین قربانیان تروریسم مسلمانان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از گاردین، فرانسوا اولاند، رییس جمهور سابق فرانسه، گفت که مقامات برای جلوگیری از حملات به این کشور، هر کاری که می توانستند انجام دادند از جمله حملات نظامی به اردوگاه های آموزشی جهادگران در سوریه و عراق.

فرانسوا اولاند، رییس جمهور سابق فرانسه، امروز پنجشنبه در دادگاه حاضر شد تا در بزرگترین دادگاه جنایی فرانسه در مورد حملات گروه داعش در 13 نوامبر 2015 که منجر به کشته شدن 130 نفر و زخمی شدن 400 نفر در حملات انتحاری و تیراندازی های دسته جمعی درپایتخت 130 فرانسه شد پاسخگو باشد.

اولاند به دادگاه اطمینان داد که دولت اطلاعاتی ندارد که بتواند حملات تروریستی 2015 پاریس را متوقف کند وی افزود: اگر کوچک ترین شکی در مورد کاری که ما انجام دادیم داشتید، به شما می گفتم متاسفم و عفو می خواهم.

اما این روش من نیست، من درد و رنج قربانیان را درک می کنم و سعی می کنم در پاسخ هایم به دادگاه تاکید کنم که همه چیز همانطور که باید انجام شد.

اولاند با تاکید بر اینکه سرویس های اطلاعاتی فرانسه تمام توان خود را برای شناسایی و خنثی کردن تهدیدات انجام دادند، خاطرنشان کرد:مقامات فرانسوی از ماه ها قبل می دانستند که کشور می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین قربانیان تروریسم مسلمانان هستند

بزرگترین قربانیان تروریسم مسلمانان هستند