مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-11سياسي

فرماندار دماوند: صنعت گری در دماوند نیازمند توجه ویژه است


موضوع صنعتگری شهرستان دماوند می بایست جدا و ویژه در استان دیده شود و صنعت گردشگری را می توانیم کامل کنیم و تولید ثروت را در گردشگری بیشتر کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، صبح امروز نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان دماوند با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، استاندار تهران، امام جمعه، فرماندار شهرستان دماوند و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

مهدی حیدری فرماندار شهرستان دماوند در این نشست بیان کرد: مشکلات شهرستان دماوند با دیگر  شهرستان های دیگر متفاوت است، یکی از مشکلات اساسی موضع کمربندی جنوبی و راه های روستایی است.

وی گفت: یکی از شهرک های صنعتی در منطقه روستایی قرار دارد اما جاده منتهی به این شهرک با مشکلات زیادی روبرو است و اگر کمربندی جنوبی حل شود، اکثر مشکلات ترافیکی حل خواهد شد.

حیدری به موضوع گردشگری اشاره و بیان کرد: موضوع صنعتگری شهرستان دماوند می بایست جدا و ویژه در استان دیده شود و صنعت گردشگری را می توانیم کامل کنیم و تولید ثروت را در گردشگری بیشتر کنیم، صنعت گردشگری شهرستان دماوند با این زیبایی و طبیعتی که دارد با دیگر شهرستان ها تفاوت دارد.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: متاسفانه فرمانداران اختیار عملیاتی در زمینه حمایت از سرمایه گذاران ندارند، لذا به نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار دماوند: صنعت گری در دماوند نیازمند توجه ویژه است

فرماندار دماوند: صنعت گری در دماوند نیازمند توجه ویژه است