مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 11:302021-11-11اقتصادي

افزایش میانگین 16 درصدی قیمت محصولات سایپا/هر هفته یک طرح فروش خودرو سایپا


مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: با اصلاح قیمت گذاری خودرو، تولیدات محصولات سایپا 10 درصد افزایش خواهد یافت و از التهاب های موجود بازار کاسته می شود، - اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایپانیوز، سیدجواد سلیمانی در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه 2 درباره تاثیر حذف قیمت گذاری دستوری بر صنعت خودرو و تاثیر آن بر بازار، اظهار کرد: وزارت صمت بر اساس تورم بخشی، مجوز افزایش قیمت 15 تا 17 درصدی را به محصولات سایپا داده؛ بر این اساس میانگین افزایش قیمت محصولات این مجموعه در شیوه جدید قیمت گذاری 16 درصد است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری، برای کلیه تعهدات سایپا به هیچ عنوان رشد قیمت دیگری اتفاق نمی افتد، تصریح کرد: یکی از برنامه های وزارت صمت با اصلاح قیمت گذاری خودرو، افزایش تولید و عرضه خودرو در بازار است؛ بدین جهت افزایش تولید و عرضه خواهیم داشت تا از این طریق بتوان بازار را کنترل و از التهاب های فعلی فاصله گرفت.

سلیمانی گفت: زمانی که تولید خودرو افزایش پیدا می کند، متعاقبا میزان عرضه خودرو در بازار بیشتر می شود و همین امر می تواند به آرامش بازار و حذف سودجویان کمک کند.

وی درباره اینکه اصلاح قیمت خودرو چه تاثیری بر روند تولید خودرو خواهد گذاشت، افزود: با اصلاح قیمت گذاری خودرو، حداقل 10 درصد میزان تولید خودرو در مجموعه سایپا افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش میانگین 16 درصدی قیمت محصولات سایپا/هر هفته یک طرح فروش خودرو سایپا

افزایش میانگین 16 درصدی قیمت محصولات سایپا/هر هفته یک طرح فروش خودرو سایپا