مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 14:202021-11-11سياسي

اهداف رزمایش ذوالفقار 1400 به طور کامل محقق شد


جانشین فرمانده نداجا در خصوص دستیابی به  اهداف رزمایش مشترک ذوالفقار 1400 ارتش گفت: یکی از اهداف این رزمایش  هماهنگی بین نیروهای چهارگانه ارتش در یک عملیات مشترک بود که با موفقیت انجام شد.

- ، امیر دریادار حمزه علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در برنامه رادیویی بحث روز رادیو ایران دستاوردهای رزمایش مشترک ذوالفقار 1400 ارتش را تشریح کرد و گفت: برگزاری موفق رزمایش مشترک ذوالفقار 1400 ارتش حاصل هماهنگی و هم افزایی فوق العاده بین چهار نیروی زمینی، پدافند هوایی، هوایی و دریایی ارتش در منطقه راهبردی رزمایش است.

وی ادامه داد: رزمایش مشترک ذوالفقار 1400 ارتش در یک منطقه بسیار مهم از نظر ژئوپلتیک و ژئواستراتژیک به وسعت بیش از یک میلیون کیلومترمربع از شرق تنگه هرمز، دریای عمان و شمال اقیانوس هند (تا مدار 10درجه) ارتش با مشارکت بخشی از یگان های نیروهای زمینی، پدافند هوایی، هوایی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه ای برگزار شد که نیروها و یگان های شرکت کننده در این رزمایش توان رزمی و عملیاتی خود را به نمایش گذاشتند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: توجه ویژه به منطقه شمال اقیانوس هند و افزایش عمق عملیات رزمایش تا دریای سرخ توسط یگان های شناور اطلاعاتی و عملیاتی نیروی دریایی ارتش و استفاده از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداف رزمایش ذوالفقار 1400 به طور کامل محقق شد

اهداف رزمایش ذوالفقار 1400 به طور کامل محقق شد