مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 16:152021-11-11سياسي

آنچه در جلسه نمایندگان استان اصفهان با رییس جمهور گذشت


دبیر مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: تشکیل کمیته کاربردی و علمی برای بررسی همه جانبه معضلات استان اصفهان مهم ترین بحث رییس جمهور بود که تحقق آن در دستان وزیر نیرو است.

- با اشاره به دیدار نمایندگان استان اصفهان با رییس جمهور در خصوص بررسی و پیگیری مشکلات استان اظهار داشت: اولویت اول مباحث رفع معضل کمبود آب و احیای زاینده رود بود که قرار شد وزیر نیرو طی سفر به استان اصفهان ضمن تشکیل کارگروه کاربردی و علمی برای حل این معضل نسبت به حل این مشکل به صورت همه جانبه بپردازد.

وی ادامه داد: گردشگری از دیگر مسائل مورد بحث در این نشست بود که باید آقای ضرغامی عنایت ویژه ای را به گردشگری اصفهان و شهرستان هایی که ظرفیت بوم گردی و گردشگری دارند، داشته باشند.

ارجحیت محیط زیست مقابل توسعه یافتگی در اصفهان دبیر مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه رییس جمهور به اهمیت مباحث زیست محیطی و گردشگری استان اصفهان تاکید داشتند، گفت: رییس جمهور معتقدند که توسعه یافتگی در پرتو محیط زیست حاصل می شود و نباید تنها به توسعه یافتگی صرف توجه شود بلکه باید مسائل محیط زیستی را به ویژه در استان اصفهان در نظر گرفت.

وی با اشاره به معضل فرونشست در پی بی آبی استان اصفهان صحبت های رییس جمهور را اینگونه توضیح داد: به همین منظور حتماً کمیته کاربردی، علمی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه در جلسه نمایندگان استان اصفهان با رییس جمهور گذشت

آنچه در جلسه نمایندگان استان اصفهان با رییس جمهور گذشت