مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 17:552021-11-11بين الملل

دور جدید سفر نماینده آمریکا در امور ایران به غرب آسیا


رابرت (راب) مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران از امروز پنجشنبه 11 نوامبر (20 آبان) دور جدید سفر منطقه ای خود به غرب آسیا را با تداوم رایزنی های واشنگتن درباره تهران در آستانه از سرگیری مذاکرات برای لغو تحریم ها در وین آغاز می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، وزارت خارجه آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی اعلام کرد که راب مالی از 11 تا 20 نوامبر (20 تا 29 آبان) به امارات متحده عربی، سرزمین های اشغالی، عربستان سعودی و بحرین سفر می کند تا با شرکای خود رایزنی و در یک سری تعاملات منطقه ای شرکت کند.

وزارت خارجه آمریکا در ادامه اتهام پراکنی ها و هراس از نفوذ منطقه ای ایران مدعی شد این مقام آمریکایی در سفر خود رویکرد واشنگتن را در قبال طیف وسیعی از نگرانی ها درباره ایران از جمله رفتار های بی ثبات کننده و هفتمین دور گفتگو های پیش رو برای بازگشت متقابل به پایبندی کامل به برجام را هماهنگ خواهد کرد.

این در حالی است که علی باقری معاون سیاسی وزیر خارجه ایران نیز به کشور های انگلیس، فرانسه و آلمان سفر کرده و تاکنون با مقامات بلند پایه دو کشور فرانسه و آلمان دیدار کرده است.

مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران، این دیدار ها را مشروح، صریح، جدی و سازنده ارزیابی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور جدید سفر نماینده آمریکا در امور ایران به غرب آسیا

دور جدید سفر نماینده آمریکا در امور ایران به غرب آسیا