مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 08:302021-11-12فرهنگي

فراخوان مهرواره فرهنگی «کتاب گویا» در خوزستان منتشر شد


کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان فراخوان مهرواره فرهنگی «کتاب گویا»، را به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی منتشر کرد.

- ایسنا/خوزستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان فراخوان مهرواره فرهنگی کتاب گویا ، را به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی منتشر کرد.

این رویداد فرهنگی در محورهای موضوعی خوانش کتاب های مورد علاقه با محوریت و توجه به (ادبیات کهن) مناسب گروه سنی کودک و نوجوان در قالب فایل صوتی،، ویژه ی دختران و پسران نو نگاه، نوجوان و ارشد، (12 تا 18 سال) و اعضای مراکز ثابت و فراگیر و مخاطبین با نیازهای ویژه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس این فراخوان متقاضیان واجد شرایط می توانند آثار خود را به صورت تک نفره یا گروهی در قالب فایل صوتی سه تا پنج دقیقه ای و بر مبنای محورهای موضوعی اعلام شده این مهرواره، با کیفیت مناسب و صدای رسا در فرمت mp3 یا wav با ذکر نام کتاب، نام نویسنده و عوامل اجرایی در ابتدای اثر و درج شناسنامه (نام و نام خانوادگی شرکت کننده، گروه سنی مخاطب، عنوان اثر، نام شهر و آدرس محل سکونت، شماره تماس و نام مرکز)، به شماره 09168200969 در پیام رسان داخلی کانون خوزستان ارسال یا در سایت khz.

kpf.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مهرواره فرهنگی «کتاب گویا» در خوزستان منتشر شد

فراخوان مهرواره فرهنگی «کتاب گویا» در خوزستان منتشر شد