مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-12سياسي

تیم مذاکره کننده با سوءظن تمام با آمریکا مذاکره کند


امام جمعه موقت یزد و عضو فقهای شورای نگهبان گفت: تیم مذاکره کننده ایران با سوءظن تمام با آمریکا و غرب مذاکره کند و مراقب باشد منافع اساسی ملت و کشور مورد غفلت واقع نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیدمحمدرضا مدرسی یزدی در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با تبریک به مناسبت سالروز ولادت امام حسن عسکری (عج) همچنین حضرت معصومه (س)، هفته کتاب و کتابخوانی و روز بزرگداشت علامه طباطبایی را نیز گرامی داشت و اظهار کرد: کتاب و کتابخوانی امر بسیار مهمی است و از ابتدا اسلام با قلم و نوشتار آغاز شده اما کتاب باید اصالت داشته باشد و صرف اینکه مرقومه ای نامش کتاب است، کافی نیست.

وی افزود: ارزش و تحلیل مسائل در کتب بسیار حائز اهمیت است بنابراین توجه به اصالت و سلامت محتوای کتب نیز بسیار حائز اهمیت است و به شکل ویژه باید مورد توجه والدین قرار گیرد.

مدرسی یزدی با اشاره به خدمات علامه طباطبایی به حوزه های علمیه و تلاش ایشان برای رشد روشنفکری با اصالت در جامعه، بیان کرد: شاگردان علامه طباطبایی از جمله شهید مطهری نیز برای جامعه ما افرادی بسیار ارزشمند و اثرگذار بوده اند.

عضو فقهای شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسئله مذاکرات عنوان کرد: دولتمردان ما، مذاکره کنندگان و تصمیم گیرندگان ما بدانند که دشمن تمام تلاش خود را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم مذاکره کننده با سوءظن تمام با آمریکا مذاکره کند

تیم مذاکره کننده با سوءظن تمام با آمریکا مذاکره کند