مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 10:052021-11-12اقتصادي

واکسیناسیون کرونا در سیستان و بلوچستان به 70 درصد رسید


معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک پوشش واکسیناسیون کرونا در استان در جمعیت بالای 12 سال دُز اول 70 درصد و دُز دوم 38 درصد رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سیستان و بلوچستان در رده بالای 12 سال 2 میلیون و 35 هزار نفر است که تاکنون یک میلیون و 429 هزار نفر دُز اول، 782 هزار نفر دُز دوم و 2 هزار و 700 نفر دُز سوم را دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه همچنان روند تزریق واکسن با سرعت بیشتری صورت می گیرد اما شاهد هستیم که برخی از افراد به دلایل مختلف بر اثر تبلیغات منفی هنوز در تزریق واکسن دچار شک و تردید هستند.

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان از مردم استان خواست به شایعات مربوط به عوارض واکسن که در فضای مجازی و گفت وگوهای محلی انجام می شود، توجه نکنند و به مسؤولان و واکسن های موجود در کشور نیز اعتماد داشته باشند چرا که تنها راه بازگشت به زندگی عادی انجام واکسیناسیون حداکثری است.

وی با بیان اینکه واکسن به تعداد زیاد در سیستان و بلوچستان موجود است گفت: به دلیل برخی شایعات شاهد خلوتی برخی مراکز واکسیناسیون هستیم.

سرگزی با اشاره به اینکه تلاش ما بر این است که از تمام ظرفیت ها برای الزام واکسیناسیون استفاده کنیم افزود: بر اساس اعلام ستاد کرونا تمدید مجوز فعالیت اصناف در استان نیز منوط به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون کرونا در سیستان و بلوچستان به 70 درصد رسید

واکسیناسیون کرونا در سیستان و بلوچستان به 70 درصد رسید