مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 12:052021-11-12سياسي

آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان پیشوا برگزار شد


آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان پیشوا با حضور استاندار تهران و سایر مسوولین در تالار قرآن صحن مطهر حضرت امامزاده جعفر(ع) پیشوا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان پیشوا با حضور محسن منصوری استاندار تهران و معاونین وی، امام جمعه پیشوا و دیگر مسوولین بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی در تالار قرآن صحن مطهر حضرت امامزاده جعفر(ع) پیشوا برگزار شد.

محسن منصوری استاندار تهران در این آیین، اظهار کرد: برای این روز جمعه را برای معارفه انتخاب کردیم چرا که در دولت مردمی هیچ روزی نیست که تعطیل باشد.

وی گفت: از پیشوا شروع کردیم چرا که شهرستان پیشوا نقطه آغاز انقلاب اسلامی است و ما معتقدیم این روایت ها بی تاثیر نیست، نمازجمعه را برای این انتخاب کردیم که نمازجمعه یک نهاد مردمی است و خواستیم این انتصاب در بین مردم باشد و تا می توانیم این مهم را در نمازهای جمعه انجام می دهیم.

استاندار تهران افزود: این اتفاق و انتخاب تصادفی نبوده بلکه از قبل بررسی شده که این روز مبارک را انتخاب کردیم.

منصوری گفت: از زحمات برادر ارجمند خودم جناب آقای عباسی تشکر می کنم و آرزوی موفقیت برای ایشان دارم، جابجایی مسوولین طبیعی است و بدانیم که میز خدمت ماندگار نیست و باید روزی پست های مدیریتی را به فرد دیگری واگذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان پیشوا برگزار شد

آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان پیشوا برگزار شد