مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 12:052021-11-12سياسي

التهاب معیشتی مردم را از بین ببرید /چرایی شکل نگرفتن تحول اجرایی در کشور


مشکلات ممکلت احتیاج به اصلاحات اقتصادی دارد اما هیچوقت یک بدن نحیف و ضعیف را جراحی نمی کنند و ابتدا باید بدن را قوی کرد.

- مشهد ـ امام جمعه مشهد مقدس گفت: مشکلات ممکلت احتیاج به اصلاحات اقتصادی دارد اما هیچوقت یک بدن نحیف و ضعیف را جراحی نمی کنند و ابتدا باید بدن را قوی کرد.

به گزارش، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه مشهد مقدس که در حرم امام رضا (ع) برگزار شد، ضمن تبریک سالروز میلاد مسعود امام حسن عسکری (ع)، اظهار کرد: رسالت امام عسکری (ع)، ایجاد زیست تمدنی اسلامی بر اساس معارف اهل بیت بود.

وی ادامه داد: در دوران کوتاه امامت امام عسکری (ع)، علی رغم همه مشکلات و محدودیت ها، با آموزه های خودشان زیست تمدنی اسلامی را بر اساس معارف اهل بیت در جامعه شیعه تثبیت کردند به طوری که شیعه در غیاب امام معصوم بتواند با تکیه بر سازندگی های ایشان، این زیست و زندگی تمدنی اسلامی را ادامه بدهد.

اصول زیست تمدنی اسلامی امام جمعه مشهد مقدس با اشاره به خط سیاسی مطرح شده از سوی امام عسکری (ع) در زیست تمدنی اسلامی، خاطرنشان کرد: ایشان دو معیار شخصیت مدیریتی یک مدیر کامل برای جامعه اسلامی را بیان می کنند که اولین آن شناخت حقوق مردم و دومین آن، تأمین حقوق مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

التهاب معیشتی مردم را از بین ببرید /چرایی شکل نگرفتن تحول اجرایی در کشور

التهاب معیشتی مردم را از بین ببرید /چرایی شکل نگرفتن تحول اجرایی در کشور