مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 14:002021-11-12اقتصادي

برق یارانه ای عامل گسترش استخراج غیرمجاز رمز ارز ها


مجری تامین برق مراکز استخراج رمز ارز توانیر، استخراج غیرمجاز رمز ارز در کشور را دارای تبعات منفی برای مردم، صنعت برق و اقتصاد ملی دانست و افزود: - این اقدام ضمن آسیب زدن به شبکه برق کشور، می تواند موجب سوختن لوازم الکتریکی نظیر یخچال، تلویزیون و کولر و دامن زدن به خاموشی ها شود.

مجری تامین برق مراکز استخراج رمز ارز شرکت توانیر، برق با قیمت تکلیفی را از عوامل مهم استخراج غیرمجاز رمز ارزها در کشور عنوان کرد و راهکار بلندمدت آن را واقعی شدن قیمت حامل های انرژی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز جمعه ایرنا از وزارت نیرو (پاون)، محمد خدادادی افزود: واقعی شدن قیمت حامل های انرژی می تواند سوءاستفاده از منابع کشور و آسیب رساندن به آحاد مردم و اقشار آسیب پذیر را به حداقل برساند.

وی یکی از وظایف این دفتر را آسیب شناسی پدیده استخراج غیرمجاز رمزارزها، هدایت فعالان این عرصه به استخراج مجاز رمز ارز و ارایه راهکار برای تامین برق مراکز مجاز بدون فشار بر شبکه برق در ایام محدودیت تامین انرژی الکتریکی در چارچوب قوانین و مقررات ذکر کرد.

خدادادی قیمت تکلیفی و یارانه ای برق را از مهم ترین علل گسترش پدیده استخراج غیرمجاز رمز ارزها در کشور عنوان کرد و گفت: با ورود دستگاه های ماینر، برق نیز مانند گازوییل و بنزین به یک کالای تبادل پذیر تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق یارانه ای عامل گسترش استخراج غیرمجاز رمز ارز ها

برق یارانه ای عامل گسترش استخراج غیرمجاز رمز ارز ها