مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 17:052021-11-12اجتماعي

انسداد مسیر رفت و برگشت در محور هراز


معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از انسداد مسیر رفت و برگشت محور هراز در محدوده «کهرود» به علت بارش شدید برف و ریزش سنگ خبر داد.

- ، در خصوص انسداد محور هراز اظهار داشت: با توجه به فعال شدن یک سامانه بارشی که از ساعت 16 عصر امروز جمعه 21 آبان ماه در سطح آزادراه تهران - شمال، ارتفاعات کوهستانی امامزاده داوود حوزه شمیرانات، ارتفاعات لواسانات و شمشک دربند و محور هراز و بعد از آن هم سمت دماوند و فیروزکوه آغاز شد، سامانه بارشی قوی به همراه بارش برف سنگین در ارتفاعات و بارندگی در سایر نقاط رخ داد.

مصدقی افزود: جاده هراز در استان های مازندران و تهران در مسیر رفت و برگشت در محدوده کهرود به علت بارش شدید برف و ریزش سنگ مسدود شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: در حال حاضر حجم ترافیک از محور تهران دماوند فیروزکوه به سمت شمال می رود و تنها محور باز ما به سمت شمال محور سواد کوه، قائمشهر، فیروزکوه و دماوند تهران است چون محور کندوان و جاده قدیم تهران چالوس در قطعه چهار از دیروز و دیشب به علت سیلاب بسته است و محور هراز هم در حوزه مازندران هم همچنان بسته است و تنها محور باز تا این لحظه به سمت شمال محور فیروزکوه سوادکوه می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد مسیر رفت و برگشت در محور هراز

انسداد مسیر رفت و برگشت در محور هراز