مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 17:552021-11-12سياسي

مدیر کل آژانس اتمی ادعاها درباره ایران را تکرار کرد


مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی بار دیگر به تکرار ادعاها علیه ایران پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  رافائل گروسی ، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی بار دیگر به تکرار ادعاها علیه ایران پرداخت.

طبق گزارش خبرگزاری فرانسه، گروسی مدعی شده آژانس هیچ تماسی با دولت جدید ایران برای گفت وگو درباره برخی مسائل مربوط به برنامه هسته ای ایران نداشته و این مسئله را حیرت انگیز توصیف کرده است.

خبرگزاری به پاریس، برلین و لندن سفر کرد.

حسین امیرعبداللهیان ، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران هم در روزهای گذشته با همتایان خود در روسیه، چین، انگلیس، آلمان و فرانسه گفت وگو کرده است.

امیر عبداللهیان در تماس تلفنی با ژان ایو لودریان ، وزیر امور خارجه فرانسه تصمیم جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا برای اعمال تحریم های جدید علیه ایران را غیرسازنده خواند.

او همچنین در تماس تلفنی با همتای چینی خود، ابراز امیدواری کرد که آمریکا و متحدان اروپایی اش با رویکردی واقع بینانه به مذاکرات وین بیاید تا بتوان سریع به توافق دست یافت.

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی با همتای روسی اش گفت که ایران نسبت به نیات آمریکا مشکوک است اما چنانچه دولت بایدن به تعهداتش عمل کند ایران نیز تعهداتش را به طور کامل اجرا خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کل آژانس اتمی ادعاها درباره ایران را تکرار کرد

مدیر کل آژانس اتمی ادعاها درباره ایران را تکرار کرد