مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 03:102021-11-12فرهنگي

فجر جهانی سپری در برابر سوءتفاهم ها بود/ حسرتی که بر دل ماند


مرتضی فرشباف کارگردان سینما بیان کرد که جشنواره جهانی فیلم فجر همچون سپری در برابر سوءتفاهم ها بود.

- مرتضی فرشباف کارگردان سینما و داور بخش فیلم های اول سی و هشتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار مهر درباره ادغام بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم فجر بیان کرد: من فکر می کنم مهم ترین ویژگی جشنواره جهانی فیلم فجر ایجاد آبرو برای ایران است، این جشنواره همچون یک سپر در برابر همه سوتفاهم هایی که نسبت به وضعیت داخلی ایران از نظر سیاسی، اجتماعی و فرهنگی وجود دارد عمل می کند.

در واقع جشنواره جهانی همچون یک پنجره به روی جهان است که اجازه نمی دهد جریانات خارجی تصویر ایران را مصادره به مطلوب کنند، بلکه این امکان را مهیا می کند تا تصویر کامل و درست مدنظر خود را به جهانیان عرضه کنیم.

فرشباف ادامه داد: من معتقدم در جهان امروز که در حوزه رسانه جنگ اساسی برای جذب مخاطبان به راه افتاده، گرفتن شانس بزرگی چون جشنواره جهانی فیلم فجر از سینمای ایران به نوعی ناشی از کم ظرافتی نگاه افراد است.

رویدادی که با عرق ریختن افرادی که اهل سینما هستند نه اهل سیاست به راه افتاد تا بتوانند جشنواره ای خلاف رویکرد سایر جشنواره های داخلی برگزار کنند که با ساختار و نگاه کاملاً سینمایی به نمایش فیلم های خوب بپردازد و اولویتش هم پروپاگاندای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر جهانی سپری در برابر سوءتفاهم ها بود/ حسرتی که بر دل ماند

فجر جهانی سپری در برابر سوءتفاهم ها بود/ حسرتی که بر دل ماند