موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 04:152021-11-13سياسي

روستا تلخاب در معرض نابودی/ مسوولان نیروگاه سد سیمره پاسخگو نیستند!


کام اهالی روستای تلخاب مدت هاست که تلخ است و هرآن ممکن است لغزش زمین به سمت رودخانه، روستا را در معرض نابودی قرار دهد و جان بسیاری از اهالی را نیز به خطر اندازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سد سیمره قرار بود شیرینی توسعه را برای منطقه به ارمغان بیاورد اما گویا سبب ایجاد مشکلاتی شده که اکنون جان بسیاری از اهالی روستا را تهدید می کند.

طی سال های اخیر گزارشات زیادی در رابطه با روستای تلخاب تهیه شده اما گویا پیدا کردن مقصر این مشکل برای مسوولین از حل کردن آن واجب تر بوده است.

مدیران سد و نیروگاه سیمره پاسخگو نیستند آیت قیصربیگی مدیرکل بحران استان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: روستای تلخاب که در مجاورت سد سیمره قرار گرفته، سال هاست که با خطر جدی عوارض ناشی از سد روبه رو است.

وی افزود: طی این مدت مدیران سد و نیروگاه سیمره نسبت به این موضوع  پاسخگو نبوده اند اما این موضوع هم اکنون هم تحت پیگری ستاد مدیریت بحران استان است.

مطالعات وزارت نیرو در خصوص علت لغزش ها تکمیل نشده است تیرافکن فرماندار شهرستان بدره در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: روستای تلخاب که در فاصله 500 متری نیروگاه سد سیمره قرار گرفته، دارای 202 خانوار با جمعیت بالغ بر 800 نفر بوده و جز بخش هندی مینی شهرستان بدره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستا تلخاب در معرض نابودی/ مسوولان نیروگاه سد سیمره پاسخگو نیستند!

روستا تلخاب در معرض نابودی/ مسوولان نیروگاه سد سیمره پاسخگو نیستند!