مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 04:352021-11-13سياسي

خودزنی کارگزاران و روزنامه اعتماد


روزنامه اعتماد در یادداشتی به قلم محمدعلی نمازی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران توصیفاتی از وضعیت کنونی کشور ارائه داده که به خوبی نشان می دهد که نتیجه بر سرکار بودن کارگزارانی ها یا کسی که کارگزاران حامی اوست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه اعتماد در یادداشتی به قلم محمدعلی نمازی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران توصیفاتی از وضعیت کنونی کشور ارائه داده که گرچه با هدف فرافکنی در مورد دولت هشت ساله شان نوشته شده، اما به ایران کار های مورد نیاز آغاز گردد.

نمازی می خواهد از افراط در آرمانخواهی بگوید، اما در واقع از سال 68 تاکنون –یعنی طی 32 سال- فقط هشت سال (دولت احمدی نژاد) قدرت دست کارگزاران سازندگی نبوده است.

هشت سال دولت هاشمی، هشت سال دولت خاتمی و هشت سال دولت روحانی هیچ نقشی در این وضعیت رقت باری! که یک عضو حزب کارگزاران توصیف می کند، نداشته اند؟! مشکل ایران شاید همین است که اهل قدرت به جای اصلاح خود، تلاش می کنند برای حل مشکلات، فقط مقصریابی کنند و از قضا تقصیر هم هیچ وقت از جناح سیاسی آن ها نیست! نمازی راه حل هم ارائه می دهد: جای سه موضوع در مدیریت کشور بسیار خالی است: 1- تدبیر؛ 2- اولویت شناسی و رعایت آن و 3- رعایت عدالت در همه زمینه ها.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودزنی کارگزاران و روزنامه اعتماد

خودزنی کارگزاران و روزنامه اعتماد