مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 06:302021-11-13اقتصادي

بدون کارت واکسن یا تست PCR منفی نمی توانید با ناوگان عمومی سفر کنید


به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، داشتن کارت واکسن یا نتیجه تست PCR منفی برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی الزامی است.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، داشتن کارت واکسن یا نتیجه تست PCR منفی برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی الزامی است.

فریبرز کرمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش مسافر در ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری با توجه به بالا رفتن میزان واکسیناسیون عمومی، اظهار کرد: اما برای استفاده از این ناوگان محدودیت هایی به صورت هوشمند در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد بر اساس پروتکل های جدید در سفرهای جاده ای، تنها مسافرانی می توانند از ناوگان حمل و نقل عمومی برای مسافرت استفاده کنند که کارت واکسن داشته باشند یا نتیجه منفی آزمایش PCR با مدت 72 ساعت را ارائه دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه همچنان استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی را برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری ضروری دانست.

کرمی اشاره ای هم به وضعیت سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری استان در هفت ماهه امسال داشت و عنوان کرد: در این مدت 213 هزار سفر انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 23 درصد رشد داشته است و سهم ناوگان اتوبوس 27 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون کارت واکسن یا تست PCR منفی نمی توانید با ناوگان عمومی سفر کنید

بدون کارت واکسن یا تست PCR منفی نمی توانید با ناوگان عمومی سفر کنید