مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-13سياسي

محرومیت 7 شهر در محدوده شوشتر و گتوند از امکانات درمانی


نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس گفت: با توجه به کمبود امکانات درمانی 7 شهر در شوشتر و گتوند نیازمند پزشک، داروخانه و تزریقات هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سهراب گیلانی شامگاه جمعه به همراه نمایندگان ویژه وزیر بهداشت از مراکز درمانی شهرستان های شوشتر و گتوند بازدید کرد و گفت: 7 شهر این دو شهرستان (عرب حسن، سرداران و شرافت در شوشتر و صالح شهر، جنت مکان، سماله و ترکالکی در گتوند) با توجه به کمبود امکانات درمانی نیازمند پزشک، داروخانه و تزریقات هستند.

وی با تأکید بر جذب تأمین اعتبار برای بیمارستان 200 تخت خوابی خاتم الانبیاء شوشتر بیان کرد: این بیمارستان پس از 10 سال توقف در سال 96 شروع به کار شده و اکنون نیازمند اعتبارات از وزارت مسکن و شهرسازی است؛ بنابراین از وزارت بهداشت و درمان تقاضا می شود که از این بیمارستان حمایت کند و پیگیر جذب اعتبارات لازم شود تا با این جذب اعتبارات لازم تا 18 ماه آینده این پروژه مورد بهره برداری قرار گیرد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس در ادامه به تعارض بخشی از زمین بیمارستان الهادی شوشتر اشاره کرد و گفت: بخشی از این ساختمان های این بیمارستان مثل اورژانس، انبارها، سالن اجتماعات و سایر موارد مورد معارضه قرار گرفته که از وزیر بهداشت و درمان تقاضا می شود در این خصوص رسیدگی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت 7 شهر در محدوده شوشتر و گتوند از امکانات درمانی

محرومیت 7 شهر در محدوده شوشتر و گتوند از امکانات درمانی