مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 08:052021-11-13سياسي

نهمین کنفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک برگزار می شود


نهمین کنفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک (ICROM2021) از تاریخ 26 تا 28 آبان ماه با حضور اساتید خارجی و داخلی توسط پژوهشکده فناوری های نو دانشگاه صنعتی امیرکبیر به صورت مجازی برگزار می شود.

- نهمین کنفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک (ICROM2021) از تاریخ 26 تا 28 آبان ماه با حضور اساتید خارجی و داخلی توسط "پژوهشکده فناوری های نو" دانشگاه صنعتی امیرکبیر به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نهمین کنفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک با همکاری مشترک انجمن رباتیک ایران و با حمایت آکادمی علوم ایران توسط پژوهشکده فناوریهای نو در دانشگاه صنعتی امیر کبیر به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

در این کنفرانس اساتید برجسته بین المللی از کشورهای سوییس، ژاپن، کانادا و فنلاند به عنوان سخنران کلیدی در حوزه رباتیک و مکاترونیک حضور دارند.

دکتر محمد زارعی نژاد، عضو هیئت علمی پژوهشکده فناوری های نو و دبیر نهمین کنفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک اظهار کرد: به این کنفرانس 175 مقاله ارسال و از این تعداد 93 مقاله پذیرفته شد که حدود 15 درصد این مقالات توسط محققان خارجی به کنفرانس ارسال شده است.

وی افزود: در این کنفرانس 4 کارگاه تخصصی با حضور محققان برجسته بین المللی مرتبط با رویکردهای نوین رباتیک برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین کنفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک برگزار می شود

نهمین کنفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک برگزار می شود