مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 09:052021-11-13ورزشي

اولویت شهرداری ترویج ورزش همگانی است/ باید به نشاط مردم کمک کرد


رییس فدراسیون ورزشهای همگانی در دیدار با شهردار کرج بر همکاری و تعامل همه بخش ها برای رفع کم تحرکی در بین مردم تاکید کرد.

 شهردار کرج هم تاکید کرد که ترویج ورزش همگانی در اولویت این نهاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی، افشین ملایی رییس و محمدرضا فروحی دبیر فدراسیون ورزشهای همگانی صبح امروز شنبه با مصطفی سعیدی سیرایی شهردار کرج دیدار و گفتگو کردند.

افشین ملایی در این دیدار با تاکید بر این که اصلی ترین وظیفه دستگاه های خدمت رسانه به مردم تامین سلامت و نشاط آنهاست به اهمیت نقش شهرداری در این حوزه اشاره کرد و گفت: در کشورهای توسعه یافته این نهادها برای تامین زیرساخت های ورزش قدم برمی دارند تا در فاصله محل زیست تا محل کار شهروندان شرایطی برای ورزش کردن فراهم شود.

وی ادامه داد: شهردار در راس برنامه های ورزش شهروندی در کشورهای توسعه یافته قرار دارد و امیدوارم شرایط در کشور ما فراهم شود که همه شهرداری ها بتوانند در تامین سلامت مردم نقش اول را داشته باشند.

رییس فدراسیون ورزشهای همگانی با تاکید بر این که جامعه ایران باکم تحرکی مواجه شده است و این اتفاق تاثیر مخربی بر سلامت مردم خواهد داشت گفت: هزینه 45 هزار میلیارد تومانی که هر سال صرف بیماری های غیرواگیر می شود لطمه سنگینی به اقتصاد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت شهرداری ترویج ورزش همگانی است/ باید به نشاط مردم کمک کرد

اولویت شهرداری ترویج ورزش همگانی است/ باید به نشاط مردم کمک کرد