مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 09:202021-11-13سياسي

شکایت کانون وکلای کرمانشاه از عوامل فیلم های چوب خط و ملکه گدایان


رییس کانون و کلای دادگستری کرمانشاه از شکایت کانون وکلای کرمانشاه از عوامل فیلم های چوب خط و ملکه گدایان و شبکه سوم سیما خبر داد.

- شکایت کانون وکلای کرمانشاه از عوامل فیلم های "چوب خط" و "ملکه گدایان" ایسنا/کرمانشاه رییس کانون و کلای دادگستری کرمانشاه از شکایت کانون وکلای کرمانشاه از عوامل فیلم های چوب خط و ملکه گدایان و شبکه سوم سیما خبر داد.

بهروز رستمی در گفت و گو با ایسنا، با رفیع دانستن جایگاه نهاد وکالت، اظهار کرد: نهاد وکالت و وکیل مستقل به عنوان تضمین کننده حق دفاع، حاکمیت قانون و دادرسی عادلانه نیازمند به حمایت است، اما متاسفانه مدتی است که حرفه شریف وکالت از سوی برخی افراد و ارگان ها مورد بی مهری بی سابقه ای قرار گرفته که نمونه آن در سریال های چوب خط و ملکه گدایان دیده می شود.

رییس کانون وکلای دادگستری کرمانشاه با بیان اینکه در این دو فیلم چهره ای منفی از وکلا نمایش داده می شود، افزود: در فیلم چوب خط که از شبکه سه پخش شد، به صراحت جامعه فرهیخته وکلا و جامعه حقوقی کشور را بی سواد خطاب کرده که مصداق بارز توهین به وکلا در رسانه ملی است.

وی گفت: در فیلم ملکه گدایان نیز که از شبکه اینترنتی فیلیمو پخش می شود، فردی در نقش وکیل قرار گرفته که سردسته یک باند مجرمانه در زمینه های ماده مخدر شیشه، فساد اخلاقی و تکدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت کانون وکلای کرمانشاه از عوامل فیلم های چوب خط و ملکه گدایان

شکایت کانون وکلای کرمانشاه از عوامل فیلم های چوب خط و ملکه گدایان