مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 09:502021-11-13اجتماعي

اعتبار کنترل بیماری طاعون نشخوارکنندگان در سالوک اختصاص نیافت


مدیر روابط عمومی اداره کل محیط زیست خراسان شمالی با اشاره به شیوع بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک در منطقه سالوک اسفراین گفت: این بیماری از یک ماه گذشته در این منطقه شیوع پیدا کرده و هنوز کنترل نشده است.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر روابط عمومی اداره کل محیط زیست خراسان شمالی با اشاره به شیوع بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک در منطقه سالوک اسفراین گفت: این بیماری از یک ماه گذشته در این منطقه شیوع پیدا کرده و هنوز کنترل نشده است.

حسن پهلوان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: تاکنون بر اثر شیوع این بیماری، 58 راس از بره های قوچ، میش، کل و بز از بین رفته اند.

وی با اشاره به اینکه یکی از علل شیوع این بیماری در میان حیات وحش این منطقه خشکسالی و ضعیف شدن حیوانات است، افزود: در همین راستا این اداره کل اعتباری برای خرید علوفه مورد نیاز تغذیه حیات وحش تحت پوشش این اداره کل از سوی استان درخواست کرده بود که به رغم دستور معاون عمرانی استانداری هنوز این اعتبار اعطا نشده است.

پهلوان ادامه داد: رقم درخواست شده از این این اداره کل 500 میلیون تومان بوده که هنوز ریالی داده نشده است و هم اکنون هزینه های لازم برای کنترل این بیماری در سالوک از خود این اداره کل پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار کنترل بیماری طاعون نشخوارکنندگان در سالوک اختصاص نیافت

اعتبار کنترل بیماری طاعون نشخوارکنندگان در سالوک اختصاص نیافت