مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 10:052021-11-13اقتصادي

حسنوند: رسیدگی به وضعیت نیروی انسانی وزارت نفت باید به طور جدی دنبال شود


رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شاید برخی افراد باور نکنند که کارگران در سکوهای نفتی حدود 6 تا 7 میلیون تومان حقوق می گیرند لذا کمیسیون انرژی تلاش می کند این پرسنل و نوار مرزی کشور را مشمول معافیت مالیاتی کرده تا افزایش حقوق آنها نیز محقق شود.

- رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شاید برخی افراد باور نکنند که کارگران در سکوهای نفتی حدود 6 تا 7 میلیون تومان حقوق می گیرند لذا کمیسیون انرژی تلاش می کند این پرسنل و نوار مرزی کشور را مشمول معافیت مالیاتی کرده تا افزایش حقوق آنها نیز محقق شود.

فریدون حسنوند در گفت وگو با ایسنا ضمن تشریح سفر دو روزه اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به عسلویه، گفت: طی دو روز حضور اعضای کمیسیون انرژی در استان بوشهر و به ویژه منطقه عسلویه، جلسات مشترکی با حضور مدیران عامل شرکت ملی نفت و گاز پارس جنوبی و منطقه ویژه اقتصادی برگزار شد که در این جلسات نیازها، چالش ها، عملکرد و میزان پیشرفت پروژه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نظارت میدانی وظیفه ذاتی کمیسیون انرژی است که تعهدات دستگاه های مختلف را بر اساس قانون برنامه توسعه، بودجه سنواتی و احکام دائمی رصد کند.

وی ادامه داد: از طرفی کمیسیون نگاهی نیز به بودجه سنواتی سالیان بعد دارد که باید متناسب با نیاز مجموعه های مرتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسنوند: رسیدگی به وضعیت نیروی انسانی وزارت نفت باید به طور جدی دنبال شود

حسنوند: رسیدگی به وضعیت نیروی انسانی وزارت نفت باید به طور جدی دنبال شود