مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-13اقتصادي

شانزدهمین مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی یزد افتتاح شد


شانزدهمین مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در استان یزد همزمان با هفته جهانی کارآفرینی با حضور سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افتتاح شد.

- محمدرضا فلاحتی سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در مراسم افتتاح مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی دانش پژوهان مالی فرانگر امین پویا ، گفت: اگر بخواهیم یک کشور و شرکت های توسعه یافته داشته باشیم باید نیروی کاری که در زمینه مهارت های فردی و فنی آموزش دیده باشد را تربیت کنیم.

وی با اشاره به اینکه اگر به مقوله آموزش به خصوص مباحث تخصصی در مهارت های فردی و شغلی در گذشته دقت بیشتری شده بود الان شرایط ما در حوزه اشتغال بهتر بود، افزود: در حال حاضر خیلی از افرادی که علاقه مند فعالیت در حوزه های مختلف هستند جرأت ورود به آن شغل را ندارند.

فلاحتی با بیان اینکه برای راه اندازی کسب و کار حتما به سرمایه نیاز نیست خاطرنشان کرد: ایده و نوآوری در شروع یک فعالیت دارای اهمیت است که مراکز مشاوره و کارآفرینی باید آموزش های لازم را به افراد بدهند تا بتوانند ایده های خود را به فعلیت برسانند.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم تا پایان سال آینده برای یک میلیون و هشتصد هزار نفر شغل ایجاد کنیم باید بسترسازی شود و در اینجا نقش این مراکز پر رنگ تر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانزدهمین مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی یزد افتتاح شد

شانزدهمین مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی یزد افتتاح شد