مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 11:052021-11-13بين الملل

تکرار اشتباهات دموکرات ها درقبال ترامپ


یک تحلیلگر آمریکایی در یادداشتی نوشت، تکرار اشتباهات دموکرات ها در قبال رییس جمهور سابق آمریکا می تواند پیروزی او و حزبش در انتخابات پیش رو را به همراه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وبگاه روزنامه انگلیسی آی نیوز در یادداشتی به قلم پاتریک کاکبرن تحلیل گر و ستون نویس آمریکایی هشدار داد، تداوم تمرکز دموکرات ها بر تئوری های توطئه ممکن است پیروزی مجدد دونالد ترامپ در انتخابات 2024 را رقم بزند.

در این یادداشت آمده است، پیش از این دموکرات ها و آمریکایی های متنفر از ترامپ به جای تمرکز بر علل پیچیده پیروزی او در انتخابات 2016، بر پرونده اثبات نشده مداخله روسیه در انتخابات تمرکز کردند.

باور آن ها به پروپاگاندایی که خودشان ایجاد کرده اند و نفرت وسواس گونه نسبت به ترامپ، بار دیگر خطر پس گرفتن کاخ سفید و کنگره آمریکا توسط جمهوری خواهان را به وجود آورده است.

کاکبرن می نویسد، در انتخابات سال 2016 هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات تلاش کرد تمرکز بی امانی بر شکست های ترامپ داشته باشد و متقاعد شده بود این موارد به قدری برجسته هستند که اکثریت رأی دهندگان را از ترامپ دور خواهند کرد.

چنین نمایشی نتیجه معکوس داشت زیرا میلیون ها ساعت زمان آزاد تلویزیونی در اختیار ترامپ گذاشت و تک تک کلمات او توسط رسانه ها پوشش داده شد و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار اشتباهات دموکرات ها درقبال ترامپ

تکرار اشتباهات دموکرات ها درقبال ترامپ