مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 11:202021-11-13سياسي

برگزاری کنفرانس منطقه ای آسیا و اقیانوسیه مددکاری اجتماعی برای اولین بار در ایران


رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران از برگزاری بیست و هفتمین کنفرانس منطقه ای آسیا و اقیانوسیه حوزه مددکاری اجتماعی ایران در سال 2023 در ایران برای اولین بار، - رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران از برگزاری بیست و هفتمین کنفرانس منطقه ای آسیا و اقیانوسیه حوزه مددکاری اجتماعی ایران در سال 2023 در ایران برای اولین بار، خبر داد.

سید حسن موسوی چلک در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بیست و هفتمین کنفرانس منطقه ای آسیا و اقیانوسیه در حوزه مددکاری اجتماعی ایران سال 2023 در ایران برگزار می شود، اظهار کرد: براساس مصوبه سال 2019، در بیست و پنجمین مجمع منطقه آسیا و اقیانوسیه دو میزبان برای کنفرانس سال 2021 و 2023 تعیین شدند.

وی افزود: میزبان سال 2021 استرالیا بوده است که امروز کنفرانس آن به اتمام رسید و در سال 2023 ایران میزبان بیست و هفتمین کنفرانس منطقه ای آسیا و اقیانوسیه در حوزه مددکاری اجتماعی ایران است؛ این اولین باری است که چنین اتفاقی بعد از 63 سال تاسیس رشته مددکاری اجتماعی در ایران صورت می گیرد و تقریبا در حوزه علوم اجتماعی و حرفه های یاورانه چنین کنفرانسی را تا به امروز میزبانی نکردیم.

موسوی چلک با اشاره به اینکه این اتفاق براساس اعتمادسازی بود که به پشتوانه 63 سال فعالیت حرفه ای مددکاری اجتماعی ایران در بخش های دولتی، خصوصی و غیردولتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنفرانس منطقه ای آسیا و اقیانوسیه مددکاری اجتماعی برای اولین بار در ایران

برگزاری کنفرانس منطقه ای آسیا و اقیانوسیه مددکاری اجتماعی برای اولین بار در ایران