مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 12:102021-11-13سياسي

برگزاری 1150 برنامه همزمان با هفته کتاب در همدان


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: در بیست و نهمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار 1150 برنامه فرهنگی کتاب محور توسط 118 کتابخانه عمومی برگزار می شود و از این تعداد 1113 برنامه در سطح شهرستانی و مابقی در سطح استانی برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عاطفه زارعی شنبه 22 آبان ماه در جمع خبرنگاران ضمن تشریح برنامه های بیست و نهمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، بیان کرد: از جمله برنامه های شاخص این هفته راه اندازی “کاروان دوستی با کتاب” با محوریت برنامه های فرهنگی و ترویجی شاد در روستاهای محروم استان بود که در نخستین مقصد خود به روستاهای بخش شیرین سو شهرستان کبودراهنگ رفت.

وی با بیان اینکه در هفته کتاب ارائه خدمات به مناطق محروم همانند طول سال ادامه دارد، افزود: هدف از این فعالیت ها فرهنگ سازی در این گونه مناطق است و تلاش می کنیم کتابخوانی را در رفتار کودکان نهادینه کنیم.

زارعی با اشاره به اینکه راه اندازی پیشخوان کتاب و کتابخانه های سیار را در آینده نزدیک خواهیم داشت، مطرح کرد: غبار روبی از مزار شهدا، رونمایی از پوستر هفته کتاب، افتتاح اولین سالن مطالعه عمومی مستقل با نام آرمان با مشارکت بخش خصوصی، فراخوان دومین دوره جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان دوست من کتاب ، رونمایی از کتاب دوست من کتاب با ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 1150 برنامه همزمان با هفته کتاب در همدان

برگزاری 1150 برنامه همزمان با هفته کتاب در همدان