مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 12:252021-11-13فرهنگي

رسیدن به یک کتاب خوب ماحصل معاشرت با انسان های خوب است


کارگردان انیمیشن کشورمان در گفتگو با مهر درباره سه نفر از افرادی که او را با پدیده کتاب و کتابخوانی آشنا کردند سخن گفت و اشاره کرد: رسیدن به یک کتاب خوب ماحصل معاشرت با انسان های خوب است.

- ، از دو روز دیگر یعنی روز 24 آبان ماه هفته کتاب آغاز می شود، به همین بهانه با اشکان رهگذر، نویسنده و کارگردان انیمیشن درباره سه نفر از کسانی که کتابهای با ارزشی به او معرفی کردند گفتگو کردیم.

وی در ابتدای سخنانش با اشاره به اینکه رسیدن به یک کتاب خوب ماحصل معاشرت با انسان های خوب است، گفت: کسانی که کتاب می خوانند، کتاب را دوست دارند و با شور و اشتیاق کتاب ها را به دیگران معرفی می کنند.

اولین شخصی که در زندگی من را با پدیده کتاب آشنا کرد پدرم بود، من کودکی خود را در کتابخانه پدرگذراندم و آنجا محل بازی های کودکانه ام بود، تصویر و بوی کتاب در کتابخانه ایشان برای همیشه در ذهنم جا خوش کرد و چه بسیار کتبی که ایشان به من معرفی نکرده اند.

یکی از آخرین کتاب هایی که توسط پدر به من معرفی شد کتاب قبله عالم ، نوشته عباس امانت و ترجمه حسین کامشاد از انتشارات کارنامه بود، این کتاب اساس تفکر من را نسبت به دوران قاجار و به خصوص دوره ناصری تغییر و کمک شایانی در مسیر ساخت اثر بعدی ام انیمیشن سینمایی ژولیت و شاه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدن به یک کتاب خوب ماحصل معاشرت با انسان های خوب است

رسیدن به یک کتاب خوب ماحصل معاشرت با انسان های خوب است