مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 12:552021-11-13سياسي

هوشمندی در مبارزه با فساد، پیشگیری از فساد است


سرپرست سازمان بازرسی شهرداری تهران با تاکید براینکه هوشمندی در مبارزه با فساد، پیشگیری از فساد است گفت:باید گلوگاه های فساد را بشناسیم و دراصلاح ساختارها نیز با رویکرد پیشگیرانه اقدام کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ؛ همزمان با سومین گام از سلسله بازدیدهای شهردار تهران با عنوان قرار خدمت داود گودرزی همراه با رضا محمدی مدیر کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری، سجاد امیرزادگان معاون خدمات شهری سازمان بازرسی، مرتضوی معاون امور مناطق سازمان، محمد نصرتی مدیر بازرسی منطقه 16 و جمعی دیگر از مدیران بازرسی در منطقه 16 حضور یافت.

گودرزی در ابتدا ضمن حضور در دفتر بازرسی منطقه و طی نشست صمیمانه با مدیر و پرسنل این دفتر، بحث مبارزه با فساد را مورد توجه قرار داد و گفت: کمیسیون نظارت در شورای شهر مصوبه ای برای حمایت و صیانت از گزارشگران فساد یا همان سوت زنی داشته است؛ ما می گوییم در سامانه 1888 نیز بسترهای مناسب برای افشاگران فساد وجود دارد و اگر اطلاع رسانی های درستی صورت گیرد این سامانه هم می تواند درگاهی برای بازگویی فساد باشد.

وی با تاکید بر اینکه می بایست به شهروندان اطلاع رسانی مناسبی در خصوص وجود یک درگاه مشترک برای ثبت گزارشات صورت پذیرد، خاطرنشان کرد: بحث دیگر فرایندی های پس از اخذ گزارش فساد است که باید این فراینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندی در مبارزه با فساد، پیشگیری از فساد است

هوشمندی در مبارزه با فساد، پیشگیری از فساد است