مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 13:252021-11-13دانش

اختتامیه «سومین جشنواره فرهنگ» دانشگاه تهران برگزار شد


آیین اختتامیه «سومین جشنواره فرهنگ» دانشگاه تهران چهارشنبه نوزدهم آبان مصادف با روز جهانی «علم در خدمت صلح و توسعه پایدار» برگزار شد.

- آیین اختتامیه سومین جشنواره فرهنگ دانشگاه تهران چهارشنبه نوزدهم آبان مصادف با روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه پایدار برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، آیین اختتامیه سومین جشنواره فرهنگ دانشگاه تهران با حضور سرپرست دانشگاه تهران، معاون فرهنگی و اجتماعی و معاون دانشجویی این دانشگاه به صورت حضوری و وبیناری برگزار شد.

در این مراسم دکتر سیدمحمد مقیمی ـ سرپرست دانشگاه تهران با اشاره به شعار دانشگاه تهران مبنی بر جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی اظهار کرد: سه مؤلفه این شعار در سومین جشنواره فرهنگ دانشگاه تهران قابل تجلی است.

وی ادامه داد: بسیاری از مشکلات و معضلات حوزه های مختلف متاثراز حوزه مدیریت فرهنگی پدید آمده است و برای جلوگیری از بروز مشکلات باید کار فرهنگی انجام شود.

سرپرست دانشگاه تهران ادامه داد: برای فعالیت های فرهنگی غیر از مباحث تئوریک و تئوریزه کردن آنها در عرصه دانشگاه، نیاز به عرصه عمل و حوزه میدان نیز وجود دارد و دانشگاه بهترین آزمایشگاه عملی برای تمرین مهارت های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان است اما در محیط های عملیاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه «سومین جشنواره فرهنگ» دانشگاه تهران برگزار شد

اختتامیه «سومین جشنواره فرهنگ» دانشگاه تهران برگزار شد