مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 15:502021-11-13سياسي

2 باب کتابخانه طی هفته کتابخوانی امسال در کرمانشاه افتتاح می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت: 2 باب کتابخانه در شهرستان های اسلام آبادغرب و هرسین طی هفته کتابخوانی سال جاری افتتاح می شود.

- ، معصومه حسنی خوانسار بعد از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی در سالن جلسات این نهاد برگزار شد، شعار امسال این هفته را جای خالی را با کتاب خوب پر کنید اعلام و اظهار کرد: طی یک سال گذشته با وجود حاکم بودن شرایط و کرونایی، فعالیت های فرهنگی کتابخانه های این استان به صورت منظم و منسجم در فضای مجازی پیگیری و انجام می شد.

وی با اشاره به برنامه های هفته کتاب خوانی امسال، افزود: در این هفته بخش ویژه نسخ خطی با منابع بی شماری از چاپ های سنگی، سربی و خطی در کتابخانه امیرکبیر شهر کرمانشاه افتتاح می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه یکی از برنامه های هفته کتابخوانی امسال را عضویت رایگان برای عموم مردم دانست و تصریح کرد: عضویت در کتابخانه ها در روزهای 24، 25 و 26 آبان ماه به صورت رایگان انجام می شود.

حسنی خوانسار به دیگر برنامه های ویژه هفته کتاب در کرمانشاه اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری پویش اهدای کتاب، طرح بخشودگی دیرکرد کتاب، نشست سینما کتاب، تحلیل و بررسی کتاب دروازه شرقی با موضوع دفاع مقدس، نشست عصر شعر با موضوع آزاد، برگزاری مشاهیر در استان کرمانشاه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 باب کتابخانه طی هفته کتابخوانی امسال در کرمانشاه افتتاح می شود

2 باب کتابخانه طی هفته کتابخوانی امسال در کرمانشاه افتتاح می شود