مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 16:502021-11-13اجتماعي

امروزه با دیدگاه ها و افکار سنتی شهر اداره نمی شود


مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری آذربایجان شرقی گفت: امروزه مدیریت شهری با چالش های زیادی روبرو بوده و با دیدگاه ها و افکار سنتی شهر اداره نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منصور طالب پور عصر شنبه در آیین تکریم و معارفه شهرداران سابق و جدید شهر خوشه مهر با بیان اینکه توزیع ناعادلانه ثروت مهاجرت و پدیده حاشیه نشینی را به وجود آورده است؛ اظهار کرد: شهر بناب نیز با این پدیده دست و پنجه نرم می کند.

وی با بیان اینکه برای مدیریت شهری به داشتن مدیران باتجربه نیازمند است؛ تصریح کرد: امروزه دیگر با دیدگاه های سنتی و افکار سنتی نمی شود شهر را اداره کرد و باید با بالابردن دانش و اطلاعات خود انتظارات مردم را برآورده کنیم.

مدیرکل امور شهر و شوراهای اسلامی استانداری آذربایجان شرقی یادآور شد: در اجرای پروژه ها مشارکت های مردمی حرف اول را می زند و اگر مردم را در اجرای پروژه های سرمایه گذاری با خود همراه کنیم، قدم های خوبی را در توسعه و عمران و آبادانی شهر خواهیم برداشت.

طالب پور در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات 30 ماهه یوسف زاده شهردار سابق خوشه مهر، پرویز کشاورز را به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی کرد.

شورا و شهرداری از سیاسی کاری دوری کنند فرماندار بناب نیز گفت: شورا و شهرداری باید به دور از سیاسی کاری و جناح بازی تنها به ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروزه با دیدگاه ها و افکار سنتی شهر اداره نمی شود

امروزه با دیدگاه ها و افکار سنتی شهر اداره نمی شود