مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 17:102021-11-13سياسي

وزیر کشور: اگر جمهوری اسلامی نمی بود، دنیا بسیار تاریک و ظلمات می شد


اگر جمهوری اسلامی نمی بود مردم مظلوم یمن و جهان اسلام به امید چه کسی می خواستند مبارزه کنند و مردم مستضعف در عالم به امید چه کسی مقاومت می کردند.

- اگر جمهوری اسلامی نمی بود مردم مظلوم یمن و جهان اسلام به امید چه کسی می خواستند مبارزه کنند و مردم مستضعف در عالم به امید چه کسی مقاومت می کردند.

وزیر کشور گفت: امروز جمهوری اسلامی رمز امید و توجه جهانیان بوده و الگویی برای استقامت و پایداری مردم مظلوم دنیا مقابل مستکبران عالم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، احمد وحیدی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار قزوین در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، افزود: اگر یک لحظه توجه و فکر کنیم که جمهوری اسلامی نمی بود این دنیا چه می شد، مردم ستم دیده فلسطین که از اولین حقوق خود بی بهره هستند به امید چه کسی می خواستند مبارزه کند.

وی گفت: اگر جمهوری اسلامی نمی بود مردم مظلوم یمن و جهان اسلام به امید چه کسی می خواستند مبارزه کنند و مردم مستضعف در عالم به امید چه کسی مقاومت می کردند.

وحیدی اضافه کرد: اگر یک لحظه تصور کنیم که این جمهوری اسلامی نمی بود امروز دنیا بسیار تاریک بود و دنیای بدون جمهوری اسلامی بسیار تاریک و ظلمات می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: اگر جمهوری اسلامی نمی بود، دنیا بسیار تاریک و ظلمات می شد

وزیر کشور: اگر جمهوری اسلامی نمی بود، دنیا بسیار تاریک و ظلمات می شد