مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 18:252021-11-13پزشكي

80 درصد جمعیت کرمانشاه دز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند


استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت واکسیناسیون کرونا برای کنترل بیماری کرونا در استان، گفت: 80 درصد جمعیت کرمانشاه دز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا نزده اند، جلوگیری شود.

وی افزود: با توجه به سویه های ویروس کرونا رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی با زدن واکسن نیز الزامی است و علاوه بر مشارکت در امر واکسیناسیون باید شرایط ارائه خدمات بر اساس دستورالعمل باشد و از عادی انگاری جلوگیری شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: به منظور روند بررسی تزریق واکسن کرونا در دستگاه های اجرایی و ادارات بزودی پایش و ارزیابی دقیقی توسط دانشگاه علوم پزشکی استان صورت خواهد گرفت تا نتایج بررسی برای اقدام و برخورد به دستگاه های اجرایی ابلاغ می شود.

بازوند بیان کرد: نزدیک به 80 درصد جامعه هدف استان کرمانشاه دز اول و 59 درصد نیز دز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و همچنین 87 درصد دانش آموزان نیز در برابر ویروس کرونا واکسینه شده اند.

وی بیان کرد: امروز دیگر هیچیک از شهرهای استان کرمانشاه قرمز نیست و شهرها در وضعیت نارنجی و یا زرد کرونایی هستند اما ضرورت دارد که مردم همچنان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند زیرا در غیر این صورت اگر کشور درگیر پیک ششم شود شرایط سختی را پیش رو خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد جمعیت کرمانشاه دز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند

80 درصد جمعیت کرمانشاه دز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند